25 Mayıs 2008 Pazar

Birazda Tebessüm - Taksici

Oğlunu sabah okula göndermek isteyen baba taksi çağırır ve taksiciye yolda oğluyla konuşmamasını, oğlunun çok fena laf soktuğunu tembihler.
Çocuk ve taksici yola çıkarlar. trafiğin tam da sık olduğu bir mevkiide çocuk kendi kendine konuşmaya başlar:

- annem bir avukat olsaydı, babam bir avukat olsaydı ben de avukat olurdum...

- annem bir doktor olsaydı, babam bir doktor olsaydı ben de doktor olurdum...

- annem bir mühendis olsaydı, babam bir mühendis olsaydı ben de mühendis olurdum...

Çocuğun susmayacağını gören ve trafikten de bunalan taksici çocuğa döner:

- annen bir ..spu olsaydı, baban bir ....venk olsaydı sen ne olurdun? - taksici olurdum amca.

Daha Fazlası:http://www.fikrimbu.com/maillerimize-gelenler/70-fikralar.html

Hiç yorum yok:

 
Gazeteler